fredag 25 juni 2010

2,5 timmar

kvar.. sen hem och sova.
Får väl säga glad midsommar på alla som kan tänkas läsa. Själv ska jag sova bort några timmar och sen blir det en mysdag med fam. Adolfsson/Andersson. Fam. Lindahl/Andersson lämnade ju tyvärr återbud.... Får hoppas vi får ihop något snart så vi kan umgås lite.
Vi handlade iallafall mat till lite festligheter imorgon och jag hoppas på fint väder så man kan sitta på balkongen... Kommer förmodligen att proppsa på att vi sitter där även om det spöregnar;-) Det finns ju tak och varma kläder!!
Sett två sjuka filmer inatt... Shutter Island fick det att snurra till i hjärnan ordentligt! Den andra kommer jag inte ihåg vad den hette, men den var om möjligt ännu mer förvirrande.... Har lärt mig att jag i fortsättningen ska titta på komedier om jag ska titta på film själv i fortsättningen;-)

Inga kommentarer: