fredag 27 juni 2008

Fick mig ett litt annorlunda uppvaknande inatt!

Plötsligt vrider sig Niklas mot mig och utbrister ÅÅÅhhhh neeejj!!
Jag som var helt övertygad om att han försovit sig sliter åt mig klockan och precis i samma stund säger han "ta bort dom!"
Va??? Vad menar han hinner jag tänka när Niklas börjar kravla sig närmare min sida!¨
Ta bort dom tejpade råttorna utbrister han och är faktiskt rädd när han säger det!
Då förstår jag och jag börjar fnissa hysteriskt!
Var är de tejpade nånstans säger jag och skrattar ännumer!
På svansen säger han, de är ju där! Ta bort dom!!
Niklas! Du sover!! Det finns inga tejpade råttor. Vakna!!
Meeen de är ju där!! Jag ser dem ju säger Niklas argt, men plötsligt slår det honom att jag nog har rätt så som vanligt när han kommer på att han har gjort bort säg så fäller han den alltid återkommande kommentaren "du är så dum i huvet" samtidigt som jag hör att han försöker hålla sig för att börja skratta.
Nu kan jag inte hålla mig längre utan skrattar hejdlöst och tillslut kan inte Niklas sluta han heller så grannarna måste ha trott att vi var tokiga=) Men det bjuder jag på...

Hampus har gjort sin sista dag på dgis idag också...
Kommer att sakna personalen som varit toppen med Hampus och vi kommer nog att åka och hälsa på dem när den lill* kommit=)

Inga kommentarer: