måndag 21 april 2008

En väldigt varm dag!

och Hampus är fortfarande dålig, stackarn!!

Han har sovit stor del av dagen och sen försökte vi ta med honom ut en stund eftersom han var så varm så tänkte vi att lite frisk luft kanske skulle hjälpa! Så det gjorde vi och det fungerade ganska bra! Han blev piggare en stund och såg ut att njuta av vädret... Men när vi kom in igen så somnade han i min famn, så det var bara att lägga honom i sin säng och nu sover han igen...

Niklas har varit på föräldramöte på dagis, men jag får nog fråga lite saker själv när jag kommer dit nästa gång för han var ganska förvirrad när han kom hem och sa att han inte hade hört så mycket tyvärr...

Ska lägga mig på soffan och äta en piggelin tror jag.. Börjar också känna mig lite skum...

Hoppas bara jag slipper undan. Vi hade ju det här både jag och Niklas för några månader sen och då slapp ju Hampus undan=)

Inga kommentarer: