söndag 20 april 2008

Stackars krake...


Nu är det magsjuka på riktigt=( Det är verkligen hemskt att se sitt barn såhär!!

Men en isglass gick ner och det är ju tur att han har lite hull att ta av*ler*
Hoppas på att han får sova inatt så han slipper vara så trött bara...
Vi ska kika på film och ta det lite lugnt... Blir väl ingen skola för mig till veckan så jag får väl kika lite i böckerna också...
Blir lite stressad då jag vet att bebisen kan komma när som helst!!
Hampus var ju en pramatur som kom en och en halv månad för tidigt och det är ju knappt en månad tills dess... Känns lite skrämmande om det skulle bli så tidigt nu också. Men det blir ju inte lika långt att åka iallafall... Att åka mellan Bengtsfors och Karlstad var ingte så trevligt för Niklas sist och eftersom han var tvungen att jobba också så blev det väldigt ensamt på sjukhuset.... Det slipper jag ju nu iallafall=)
Är så glad för en vän som verkar vara väldigt lyklig just nu!! Hoppas att det går vägen och löser sig till det bästa och att det blir rätt lösning!! Ibland ska man inte göra förhastade saker, men ibland är det rätt att göra dem... Frågan är vad som är bra i det här fallet!! Men jag tror hon känner det själv!! Eller hur??

Inga kommentarer: