fredag 25 april 2008

1408

Fruktansvärt konstig och annorlunda film... När man väl trodde att han skulle vara säker så var han inte det. Hemsk och riktigt bra!

Niklas tycker att jag valt för mycket rysare/thriller på sistone så jag får väl stå ut med att titta på nån av hans antingen Svenska eller action filmer snart!


Hampus mår lite bättre idag! Magen är bättre, men förkylningen sitter i och ögonen krånglar fortfarande... Men han är absolut på bättringsvägen!! Själv känner jag mig som nåt som "katten släpat in" skulle helst vilja sova, men det gjorde jag stor del av dagen igår och hela natten inatt.. så jag borde vara utvilad... Men det är jag inte*pust*


Var hos BM igår och allt såg bra ut! Ligger som jag gjorde med Hampus, lite över normalkurvan, men ändå under den övre gränsen... Niklas var med också och fick lite frågor om hur han känner inför förlossningen! Skönt att veta att de tänker på honom också=)

Sen fick han ett papper med olika tips på massage som jag kan se fram emot*ler*

Visst är det toppen när man blir ordinerad sådant från doktorn*ler*

Inga kommentarer: