fredag 9 maj 2008

Jobbig vecka!




Men den är inte över än... Ska spendera resten av den till att plugga inför naturkunskapsprov*pust*

Har fått in majoriteten av uppgifterna som jag kan göra hemmifrån i med grund nu iallafall... Nästa vecka är det bara att sätta igång med omvårdnad....

Det är inte så spännande att sitta inne vid datorn när man kan vara ute i solen, men jag måste ju bli färdig och det snart!!

Har varit lite barnvakt åt Linnéa under veckan också... så tråkigt att jag inte kan hjälpa till mer, men jag har varit tvungen att sitta på kvällarna också för att få klart mina arbeten...


~nyp nyp~



Igår fick Hampus en rejäl fläskläpp=( Så går det när man ska klättra överallt.. Men han verkar inte ha så ont av den.


Verkar som han är trött också, han har blivit väldigt mammig och nu under veckan så var det första gången han grät när jag lämnade honom på dagis. Känns både hemskt och skönt! Blev väldigt hemskt när han inte ens märkte när jag gick, men hemskt att se honom bli så ledsen också... Nu möter han mig med en kram när jag hämtar honom vilket är helt underbart!

Imorgon kanske mamma och pappa kommer på besök, men som vanligt så vet inte mamma riktigt.... Det beror på "det och det och det"...

Har övat Ozzy på att vara ensam hemma nu också.. Kan ju inte ens gå ut med Hampus utan att han blir vansinnig, kan inte riktigt säga hur det har gått, men grannarna precis intill har inte hört
honom så det verkar ju gå bra iallafall!
Han fick springa lös idag också, men det verkar som om värmen tar hårt på honom för han ligger mest och flåsar/dricker vatten om dagarna.*stackarn*

Inga kommentarer: