fredag 2 maj 2008

Säffle

Igår hade vi en ledig dag tillsammans så vi tog en tur till säffle och hälsade på=)
Ozzy trivdes och Hampus var på gott humör! Skrattade och lekte hela dagen! Sen somnade han vid 17 tiden i bilen hem... Vaknade en snabb sväng när vi kom hem och bar ur honom ur bilen och sen sov han hela natten(med ett litet undantag)!

Vi var inne hos min mormor och hälsade på också vilket verkade uppskattat... Tråkigt att vi inte kunde stanna så länge bara.

Till sommaren ska vi på släktträff, vilket förmodligen kommer att bli stort!! Kikade igenom pappren som mamma fått från en tidigare ingift släkting som har släktforskat! Det var buntvis med papper med namn och förklaringar på släktskap! Ska bli väldigt intressant för det blir nog flera 100 som kommer.

Jag har nog världens virrigaste sambo!! Igår var jag nere på hemköp och handlade och när jag kom upp så ställde han undan varorna jag köpt.
Idag när jag tagit en dusch så letade jag efter deoderanten utan att hitta den!(köpte en ny igår) Jag letade och letade men utan resultat! Så jag ringde upp Niklas som sa att den borde finnas där någonstans om jag nu hade komit ihåg att lägga ner den i kassen!(visst, han skyllde på mig)
Så när jag går där och letar så öppnar jag kylskåpet i ett sista försök att hitta den och där står den!! Japp... Min käre sambo ställde deoderanten i kylskåpet! Trodde att den hörde hemma i badrumsskåpet men icke!
Trodde Niklas skulle skratta ihjäl sig när jag berättade var jag hittat den!!

Nu ska jag strax gå till banken och betala in restskatten*pust* Men Hampus ligger och sover så jag får väl vänta en stund till=)

Inga kommentarer: