torsdag 15 maj 2008

Tuff vecka!

Men det verkar gå vägen!! 1 uppgift kvar i med. grund och 2 i omvårdnad! Sen är det bara arbetsmiljö och säkerhet kvar! Känner mig nöjd, men helt utpumpad! Har suttit framför dumburken hela dagarna och fingrarna är helt stela... Hjärnan börjar bli grötig och jag känner mig trött och sliten. Förkyld är jag också*pust*
Hampus har varit på dagis hela veckan och verkar trivas med det. Han sover lite dåligt på nätterna och på dagis har de observerat att han rycker sig i örat lite då och då så jag får väl ha lite koll på det.
Har ju varit lite sämre väder den här veckan, men jag känner mig som en kamin för det!! Har svprt att sova och magen känns tung. Varje gång jag ska vända mig om så knakar det och brakar! Känner mig som om jag vore 100 år...
Var hos Bm idag och allt såg bra ut... Bebisen är väldigt aktiv och alla värden ser bra ut! Ligger lite över normalt på kurvan(måttmässigt) så det blir kanske en jättebebis=)
Nu ska jag faktiskt krypa upp i soffan och vila mig!! Behöver det nu, alla nadra dagar har jag inte haft ro i kroppen till att slappna av så jag har pluggat istället!! Men idag är det TORSDAG!! Vilket innebär mys med Niklas(god mat och film)...
Ha en mysig kväll!!

Inga kommentarer: