torsdag 26 februari 2009

Vad heter ni? Kristin och Niklas
Hur träffades ni? Jag var tillsammans med hans kompis först och umgick en hel del i skolan
Är ni förlovade? Ja sedan 22/6-07
Bor ni ihop? Ja

Har ni barn? Ja två små knytten=)
Har båda körkort? Jadå
Isåfall, vem kör bäst? Det gör Niklas och konstigt vore det annars! Men jag är mer nervös när jag åker med honom än med mig själv! Gillar att ha kontroll!
Kommer du ihåg er första kyss? Var väl lite på fyllan och villan=) Men om vi ska räkna den allra första som kom när vi var nyktra så kommer jag ihåg den väldigt väl!
Vem sa “Jag älskar dig” först? Det gjorde Niklas... Bara sådär en dag när jag satt vid datorn och han stod bakom!
Vem är äldst? Niklas är ett och ett halvt år äldre=)
Vilka stjärntecken är ni? Vädur och Våg
Vem fyller först på året? Det gör Níklas
Vem är längst? Niklas
Vem sjunger bäst? Helt klart Niklas fast han sjunger inte speciellt bra ändå=)
Håller ni i handen på stan? Ibland... Får försöka ha koll på lillkillen så han inte försvinner också!
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja det gjorde vi allt... Vi var riktigt bra vänner!
Vad har ni gemensamt? Allt och ingenting. Han är som en kopia av mig fast kille...
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej... Men det har alltid funnits nåt där, en gnista eller nåt...
Har ni någon speciell låt? Tänker på Niklas när jag hör perkels vart ska vi sova inatt=) Svårt att förklara varför... Nån gemensam låt vet jag inte...
Har ni några “frikort”? Frikort?
Har ni stora framtidsplaner? Både och, vi tar mest dagen som den kommer just nu.
Har ni gråtit i varandras armar? Kommer faktiskt inte ihåg det.. men jag tror det!
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja vi har åkt lastbil genom Europa tillsammans=) snacka om att komma nära varandra!!
Vem lagar bäst mat? Det gör nog jag, men niklas lär sig snabbt!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan med film....
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nästan varje gång...
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Säffle-Bengtsfors för man nog inte räkna som långt...
Blir du lätt svartsjuk? Ja tyvärr... Men jag litar på Niklas till 100%
Brukar ni bråka? Det händer... Vilket är sunt för förhållandet!
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja det gör vi båda... Niklas ber mig plocka ner julkrattor och har sig! Vansinnigt roligt!!

Inga kommentarer: