lördag 13 juni 2009

Fy F*n för gubbar

som tycker att de har rätt till en åsikt men ingen annan får ha nån!!
Var ute och gick med barnen och Ozzy här om dagen och fick då veta att jag är dum i huvet som skaffat min hund och att han är en mördarmaskin!!
Hur kan han veta något av detta bara av att möta oss när vi är ute?? När vovven dessutom viftar på svansen och gnyr när vi möter honom...
Att han sen säger till mig att hålla hårt i mitt monster eftersom det är lösa småhundar längre fram(som dessutom hälsat på Ozzy många gånger förut och busat med honom)
Har han rätt att kalla mig dum i huvet??? Känner han mig så han kan säga så??
Känner mig kränkt och nedtryckt... Är så himla arg och besviken på migsjälv....
Fick ur mig nåt när han gick därifrån om att Rottisen faktiskt är en brukshund och att det är en hund som polisen ofta använt sig av!! och vad säger gubben "så du är polis då eller" man riktigt hörde att han menade att det inte fanns en chans i helvete att jag skulle vara det!! Hade lust att skrika att ja det är jag faktiskt!! Men det är ju ingen idé att ljuga=/ Fy fan vad ledsen jag blev... Tyvärr är sånt här bemötande allt vanligare under den senaste månaden....=(
Kommit hem med gråten i halsen ett antal gånger nu=( Varför dra alla hundar över en kam?????
Är iallafall lördag idag och mötet med Madde blev tyvärr inte av... Niklas sover fortfarande, tror han skulle behöva sova hela dagen för att komma ikapp!!
Hampus leker på sitt rum och Alicia somnade nyss=)

Inga kommentarer: