söndag 14 juni 2009

Hittat

Alicias borttappade sko idag också!! På biltema låg den så det blev en tur dit för att hämta den!! Uddevalla låg ju på vägen mot kusten så vi bara fortsatte turen när vi ändå var påväg!!
Är lite nyfiken på Malin och Fredriks nya hus så jag funderar på om det inte blir en tur till B-fors snart också!! Annars vet jag att det blir en tur till Säffle i Juli för att se mamma och pappas nya veranda!! Hört att pappa har slitit ont för att få den färdig men än har han en liiten bit kvar!!
Åhh jag är också sugen på hus! Men jag måste ju ha ett fast jobb först... ser illa ut nu när de som varit fast anställda på bemanningen nu också ska placeras ut på olika tjänster i kommunen efter som de ska ta bort de fast anställda på bemanningen... funderar allvarligt på att lämna in mina betyg till sjuksköterskelinjen till hösten.... men jag behöver ju jobba lite och få ihop en buffert.. vem vet hur det kommer att gå??!! Nej dags att krypa ner och sova nu... Natti!!

Inga kommentarer: