torsdag 18 juni 2009

Lågt HB

har jag=/ Känner mig orkeslös och har fått tipset att äta massa jordgubbar så det får jag väl försöka göra...
Har haft fullt upp nu och de dagarna som jag varit hemma så har jag varit helt utslagen!! Hoppas det blir bättre nu när Niklas är pappaledig!!!
Full pott fick jag tydligen på deligeringsprovet=) Så till veckan ska jag dela lite mediciner och sen får jag deligeringen!!

Så otroligt ledsen för jag har verkligen inte orkat någonting och knappt pratat med nån av vännerna på ett bra tag!! Ska bli skönt att träffa Madde imorgon!! Få lite uppdatering och bara umgås!! Nu är det en vecka kvar tills vi ska till gbg och bli fina=)
Ikväll ska vi bara ta det lugnt och försöka vila upp oss!! Imorgon blir det kusten och trevligt sällskap!! Nästa vecka blir det jobb!!! Massa jobb!!!
Urk längtar inte tills på måndag! Men det blir säkert bättre nu när niklas är hemma och man äntligen får sova igen!!

Inga kommentarer: