måndag 17 augusti 2009

Allt verkar ha löst sig

och jag mår bättre.... Har haft en ledig helg och barna har sovit hos mormor och morfar i Säffle...
På fredagen var jag ute med Malin och Emelie... Hade riktigt kul!!! Dansade så jag var helt slut!!! Åhh vad jag har längtat efter det!!!
I måndags började jag på mitt nya liv! Vilket innebär frukost, lunch, mellanmål och middag!! Dessutom har jag slutat äta socker!!!! Mår bättre än nånsin och har tappat några centimeter runt midjan=)
Än är det långt kvar!! Men det är allt skönt när det ger resultat!!!
Hampus och Alicia sov hos mormor och morfar i lördags till igår... det hade gått jättebra vilket känns toppen.... vi har ju provat nån gång innan vilket inte funkat så jättebra!!
Har även fått äran att vara brudtärna på Malins bröllop!! Så nu ska det planeras och grejjas... letar efter en klänning som ska passa mig!! Men jag vill så gärna gå ner i vikt först!! Så nu är det dags att göra ett ryck!!!
Är så glad för E:s skull nu när det äntligen börjar hända nåt!!! Så himla roligt när allt ordnar sig till det bättre....
Har fått förlängt till siste september på jobbet nu!! Ska bli så skönt att ha ett schema att gå efter...

Inga kommentarer: