måndag 24 augusti 2009

Det här kommer att låta hemskt!!

Men oj så trött jag är på Alicia just nu!! Hon skriker, skriker och SKRIIIIKER!! Antar att det är tänderna som spökar! Men hur mycket ska man behöva stå ut med egentligen?
Hon skriker heeela tiden fram tills hon får en banan eller liknande att stoppa i munnen... Nej hon är inte hungrig för mat får hon=) Massor äter hon... Funderar på om det är så att bananen är kall mot tänderna?!
Gallskriker hela tiden och ingenting utom saker att stoppa i munnen hjälper....
Hampus tycker det är jobbigt och håller för öronen=/
Har kollat på en serie med Niklas Harpers Island(tror jag den hette) riktigt bra! Men lite skum... Igår såg vi sista avsnittet... Tomt känns det efter att ha haft nåt att titta på varje kväll....
Ikväll ska jag jobba, dagis vet inte om det än eftersom jag har fått en massa nya tider tillagt till mitt schema... Försöker nå dem men tydligen öppnar de inte förän kvart i 7 idag...
Niklas ligger i sin säng och läser! Ser lite ut som frankenstein då han har ont i bröstet och högerarmen... Orkar knappt röra sig och gjorde en sväng in till akuten igår... Plötsligt mitt i natten reste han sig upp och åkte in.... Blev väldigt förvånad då han inte gett någon som helst förvarning om vad som skulle hända=/
Blev en lång dag igår av väntan då han knappt hörde av sig och det enda han visste var att han låg på hjärtavdelningen!
Hem kom han iallafall och var mer som ett kolli när han la sig på soffan och knappt orkade röra sig! Ser lite ut som om han har nackspärr....
Fikade med Malin på strandgatan igår också.... Mysigt och så fick jag nåt annat att tänka på! Viktor och Hampus busade lite och Alicia bara skakade på huvet till allt(ett under att hon inte bara skrek hela tiden)
Jobbar idag sen är jag ledig 2 dagar!!*skönt*

Inga kommentarer: