söndag 2 augusti 2009

Gbg

Igår... Tog en sväng med familjen och fick lite kläder till Alicia handlat... Spontanåkte som vanligt=)
Hade en kväll inplanerad med Jennie, men hennes lilla tjej blev sjuk så det fick bli film och mys med Niklas istället... Hur mysigt det nu var med sprängande huvudvärk och trött så jag höll på att gå åt=/
Men en film hann vi se och sen blev det sängen för vår del...
Den lila påsen fick stå kvar i kylen=/
Idag hörde Malin av sig och ville åka till överby=) Funderar på om jag ska lämna plånboken hemma=P Men det går nog inte!!
Ska duscha och sen ge mig iväg!!
Känner mig så glad över att plötsligt ha så många nya människor som jag tycker väldigt mycket om i mitt liv!!!*gilla*
Först bodde jag i säffle och hade Eve som jag umgicks med jämt och var knappt inne utan ute och busade hela dagarna*miss* till att flytta till B-fors och mest vara isolerad och sitta inne jämt till att flytta hit och träffa massa nytt folk och mysiga människor!! Livet känns härligt igen=)

Inga kommentarer: