lördag 10 juli 2010

Igår blev

jag kvar på jobbet, skulle ha jobbat 7-15... men blev kvar till 21! Trött och utan mat på hela dagen kom jag hem och upptäckte att jag skulle få gå ut med Ozzy så vi kan säga att jag var lite småsur.... Imorse vaknade jag av att barna lekte Rorri räserbil och det väldigt högt! Jag gjorde några tappra försök att sova, men det gick inge bra så vid 12 gick jag upp och sen bar det iväg på kalas för Abby som fyllde 5 förra helgen. God mat och tårta bjöds det på=)

Sitter och väntar på att gå till jobbet. Börjar 21 och jobbar till 07... Redan helt slut.
Funderar på om vi ska försöka hitta på något på vår lediga vecka, kanske nån liten utflykt eller nåt. Ska tydligen finnas nåt äventyrsland i Kinnekulle och så är ju liseberg ett säkert kort. Kanske en tur med Kielfärjan eller bara en tur över till danmark! Nåt lite kanske man kan hitta på=)
Solen har lyst idag och jag har knappt sett den=/ Livet är allt bra orättvist ibland....
Åhh... när vi möblerade om så kopplade vi in datorn till högtalarna och det gör att vi kan spela litre musik utan att det låter som man spelar innuti en burk. Så nu dansar Alicia=) Så fort vi sätter på musik så dansar hon och hon är snabb på att härma... Hon älskar det!! Idag fick hon på sig en prinsessklänning och hon talade om för alla vad fin hon var. Lyfte upp kjolen långt upp på bröstet och visade=D


Nu är det bara en vecka kvar tills hon fyller stor tjej!


Har fått titta på småå bebisar idag, de var bara några veckor/dagar gamla och såå söta! Känns så konstigt att mina kottar varit så små...


Nej nu får jag packa lite inför kvällen....



Det här kortet är taget för ett år sedan(Ok 20090531 som alla kan läsa;-)) Då var inte Alicia 1 år ens... Kortet föreställer min mormor Helmi, Alicia, Jag och Hampus....

Inga kommentarer: