fredag 16 juli 2010

Alicia 2 år

Dag 2
1 år

2 år
Idag!!! Lilla skruttan blir 2 hela år idag och hon har varit hur mysig och go som helst under morgonen. Ska kramas, pussas och sitta i knä....
Hjälpte till med tvätten förut och efter det dansade vi till MJ=) Hon har vissa favoriter som hon gillar....
Olyckan var framme förut och typiskt nog så hade jag precis lagt den väldigt smutsiga snutten i tvättmaskinen=(
Alicia tycker om skor och provar och byter hela tiden men förut fick hon på sig ett par lite dåligt och lyckades snubbla ute på balkongen och skrapade upp sina knän. Som sagt så var det väldigt oturligt eftersom Alicias stora tröst i världen låg i tvättmaskinen=(
Men jag fick fram Nasse som funkar nästan lika bra och en klubba(man får äta godis på sin födelsedag) så hon var nöjd sen....
är klubban var slut så hade maskinen med snutten gått klart och Alicia var snabbt där och hjälpte till att plocka ur sin älskling! Tyvärr fick jag inte hänga den på tork för hon tog med sig den upp i soffan och somnade gott där nu=)
eftermiddag ska vi åka och bada och ha en mysdag! Paket väntar på Alicia när Niklas och Hampus kommit hem.
Hampus har förresten varit med pappa på jobbet. Han var alldeles salig när han ringde imorse och berättade allt spännande han varit med om!
Nu längtar jag ihjäl mig efter att få starta dagen med överraskningar till Alicia=)

1 kommentar:

Marie sa...

Vad roligt :) Att det redan gått 2 år.

Hoppas allt är bra med er!

Kram