måndag 20 december 2010

Sjuka barn!






Men nu börjar det ordna upp sig! Rena turen att vi gått om varandra såpass att vi kunnat jobba både niklas och jag för det mesta. Sen att Niklas har varit en sjukling är ju ett annat bekymmer;-)

Firat lucia har vi också... Två trötta barn som var griniga och frusna eftersom luciafirandet var utomhus(vilket i år var alldeles för kallt om ni frågar mig) resultarde i mindre bra kort för i år=/

Hampus har fyllt år också! 4 hela år vilket han är väldigt noga med att tala om för alla som både vill och inte vill veta! Han fick en massa fina saker och han var supernöjd med både släktkalaset och kompis kalaset!

Problemet nu är ju vad man ska köpa i julklapp! Han har ju allting redan=/ Funderade och funderade och kom på en superbra grej så jag hoppas han blir nöjd!!

I år bär det av till Säffle den 24:e men vi åker hemmåt på kvällen för det är såå skönt att sova i sin egen säng=) Den 25:e åker vi till ödskölt och den 26:e myser vi hemma hela dagen!

Är så stolt över mig själv! I år har Niklas fixat skinkan! Jag har bakat julgodis med barnen och idag blev det pepparkaksbak! Äntligen tog jag tag i mig själv och gjorde sånt där julmys som jag inte hann med förra året eftersom jag jobbade och jobbade...

Nu ska jag krypa ner i soffan en stund=)

Inga kommentarer: