söndag 13 juli 2008

Nu har jag inte skrivit nåt på länge!!



Vilket beror på ett irriterande virus som trots virusprogram har lyckets smyga sig in på datorn... Trodde jag skulle bli galen på att ingenting fungerade. Men som tur är har vi vänner osm kan det här med datorer bättre än mig och Niklas så ett samtal till Patric och så snäll som han är så fixade han vårt lilla problem!! Han fick till och med bort surret från datorn!! Djupt tacksam!!




Hampus har skaffat sig en flickvän*ler* om man ska tolka deras sätt att bemöta varandra iallafall...




De är så sjukt söta ihop så det är inte klokt!! Att de pussas sker lite titt som tätt och de blir lika fnittriga varje gång! Hampus vet när vi närmar oss deras hem och blir överlycklig så fort vi stannar och kliver ur bilen!!


Idag åkte vi för att bada.... Trodde ju att det skulle vara ganska varmt eftersom solen sken här i trollhättan... Men vid badplatsen så blåste det storm.. Ok vattnet var varmt, men det var ju vansinnigt att vara ovanför ytan. Så vi åkte hem efter ett snabbt dopp!! Antar att min sista chans för ett dopp rök där...*pust*

Nu är det bara en vecka kvar!! Börjar tro att jag kommer att gå över!! Men jag har ont av att röra mig och orkar inte riktigt med att passa på Hampus hela dagarna som har en sån otrolig energi... Känner mig som en valross*ler* men snart så...

Börjar bli lite rädd(snarare skräckslagen) inför förlossningen... Vet inte vad jag förväntar mig och nu börjar oron komma för att barnet ska må bra!! Men jag antar att vi får ta en dag i taget och så mycket mer kan vi ju inte göra...

Inga kommentarer: