måndag 28 juli 2008

Oj!!


Vad varmt det är!! Känns lite oroväckande när man har ett litet spädbarn, men vi får hoppas det går bra! Jag kan se att hon har det jobbigt i värmen...

Idag har vår lilla tjej fått sitt personnummer=) Så nu finns hon med i systemet*ler*


Har varit ensam med barnen för första gången idag!! Allt gick bra när vi var hemma och även när vi var ute i lekparken en sväng... Problemet kom inne på hemköp då Hampus fungerade lite som Julben(eller vad heter den där fågeln som springer ifrån Vargen"Gråben" hela tiden??)

Iallafall så var han överallt och att parera en barnvagn och en korg + ett hyperaktivt barn som är med händerna överallt samtidigt kan bli lite jobbigt när det är 30 grader ute... Kan säga att jag behövde en dusch när jag kom in!! Men jag klarade det och jag fick med mig allt jag skulle ha trotts ett par utbrott från Hampus sida!!


Tror värmen är jobbig för Hampus också för han sover länge på morgonen(eller ja länge och länge, 8-9 nån gång) och vill för en gångs skull se på tv på kvällen! Fatta att han sitter stilla!!

idag kröp han i säng utan bråk vid 18.30....


Niklas åkte till Sthlm imorse men kommer hem imorgon och fortsätter att vara ledig resten av veckan!! Då blir det nog lite bada om vädret fortsätter såhär!!

Hoppas bara på att jag kan det snart bara=/

Inga kommentarer: