torsdag 16 oktober 2008

Dagen började super=)


Jag hittade ett litet paket på byrån i hallen och inuti det fann jag min såå fina klocka!!*glad* Niklas är så söt=) Ett fint kort fanns det där också...;-)


3 timmars sömn blev det inatt... Känndes tomt att inte ha alicia bredvid sig(hon somnade i insattsen och vaknade inte förän vid 2) så jag somnade först när jag hade henne bredvid mig och sen vaknade hon vid 5 igen så efter det fanns det inget att göra mer än gå upp... Hampus vaknade ju nån timme senare när jag äntligen fått Alicia att somna.. så det var bara att göra sig iordning och gå iväg till dagis...


Pratade med Kvarna tills klockan blev sent igår... skoj att få lite kort från "förr"

Pratade gamla minnen och uppdaterade oss på vad som händer just nu!! Vilket var en hel del... Har saknat honom.... Så tråkigt att vi gled ifrån varandra, men nu är det bättre hoppas jag...




Fredrik, Kvarna, Gustav,Jag och Eve=)

Robban, Tony, Kvarna, Jag, Eve och Fredrik längst bort på bilden.... Olsson och Greven i mitten=) Tror det är Susannes näsa som sticker fram i nedre vänstra hörnet också=)


Kvarna Själv=) Tror det var en något generad kille som öppnade paket på sin 30 årsdag!! Om jag inte minns helt fel så gick det åt andra hållet ju längre in på kvällen vi kom!! Super kul var det iallafall!!

Jag har blivit lovad en massa partybilder från Maria som jag tänkte sortera och lägga ut lite gudkorn... Skoj att dokumentera en era som tagit slut=/ men det tar nog ett tag tyvärr...

Snart vaknar Hampus och då funderar jag på att gå ut en sväng... Hoppas på att Niklas kommer hem tidigt idag=)


Inga kommentarer: