tisdag 14 oktober 2008

Den här dagen har varit galen=)

Började med att jag lämnade Hampus på dagis vid nio... Gick tillbaka till lägenheten och hämtade Ozzy som fick sig en promenad på 1 timme och 10 minuter, lämnade honom i lägenheten igen för att traska iväg mot swedbank och satte in pengar på mitt konto och så tillbaka hem... Upp och mata Alicia för att sedan traska iväg till dagis igen vid 12 och hämta Hampus som utbrast Linnéaaa ett antal ggr på vägen hem... Mycket riktigt så står en Madde och Linnéa och väntar på oss vid dörren=)...

Upp igen i lägenheten och så oartig värd som jag är så fick Madde vänta för jag var TVUNGEN att duscha... Känner sig ganska ofräsch efter promenaden=)

Sen blev det sminkning och så bar det av ut igen...

Gick ner till slussarna, men både Alicia, Hampus och Linnéa var kinkiga*pust* Klart att det inte är roligt att sitta i vagnen och titta på ju!!!

Så efter några bilder bar det av hemmåt igen... Både Hampus och Alicia somnade i vagnen påväg hem och vi fick några bilder tillslut iallafall=)

Barna sov fortfarande när Madde lämnade oss, så jag gick upp och hämtade Ozzy... Så gick vi en långpromenad igen... Sen gick vi in och precis när jag hade satt mig ner ringde Niklas och ville att vi skulle åka till Vänersborg så då blev det på med kläderna och ut igen... så nu har jag precis satt mig ner igen efter att ha lagt Hampus och badat Alicia..=)

Favorit kortet=)

Inga kommentarer: