fredag 3 oktober 2008

Fakta...

Skoj att svara på sånt här, så jag snodde den av Madde=)

Vilken svordom använder du mest? F*n är nog mest använd tror jag
Äger du en iPod? Nej...

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.45... Men Alicia vaknar vid 5 och Hampus vid 7...
Hur många resväskor äger du? 1 som jag fick av mamma och pappa i julklapp för några år sen...
Använder du flip-flops? Ja Jag älskar mina rosa från bondelid

Var köper du dina matvaror ifrån? Willyseller Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden...

Vilken var den senaste filmen du såg? Irene huss, Guldkalven(när Niklas får välja film så blir det Svenskt=))
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Både och!! Viktigt att hålla kontakten med båda...
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny fin bil, ett hus?? Beror på hur mycket man vunnit.

Har någon någonsin kallat dig lat? Mamma älskar att kalla mig lat=D

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej absolut inte(anti piller)
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ha Ha.. funkar min cd spelare överhuvudtaget??
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Pink!!!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Om jag skulle skriva det här är jag väl ingen vidare kompis eller??

När var senast någon stötte på dig? Innan 2 barn=)

Vad åt du till middag senast? Köttbullar och makaroner...
Använder du huvtröjor? Det händer till vardags...
Kan du vissla? Japp...
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Kommer inte ihåg vad den heter nu=( Den nya gung grejen på Liseberg...

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Man tycker att de borde ha tröttnat vid det här laget=) Men känner jag folk rätt så har de fortfarande inga egna liv att bry sig om=) Så om jag kan liva upp deras så visst have fun=)

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0520
Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde inte det??

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Överby är lagom stort=)

Hur många syskon har du? 2

Är du blyg inför det motsatta könet? Mycket kan man kalla mig=) Men inte blyg!!

Vilken film kan du alla replikerna till? Fråga mig om musik istället... ser oftast bara filmer en gång... skulle vara nån av galenskaparnas då kanske=P

Äger du några band t-shirts? Tror det hänger nån med Roxette i garderoben... Hade en med ace of base när jag var liten;-)

När flög du senast? För snart 4 år sen... Till Gran Canaria
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 Knallblå skönheter=P
Läser du för skojs skull? Ja så ofta jag kan...
Pratar du några andra språk? Ja engelska och Tyska har man väl lärt in=)

Diskar du din egen disk? Ja vareviga dag*pust*

Har du gråtit offentligt? Klart jag har...
Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid, men ofta...

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja jag vill ha en tatuering till.. Men jag är inte säker på hur den ska se ut... och var jag ska ha den så det får vänta...

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det är individuellt... Det är ett sånt himla tjat om att kvinnor vill ha jämställdhet, men inte när det gäller sånt inte=)

Kan du kasta macka? Jadå=)

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej... Men det vore skoj att åka dit...
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och en vän/pojkvän...

Vem var din favoritlärare och varför? Jag har många=) Peter som jag hade i religion var en av dem... Han var duktig på att lära ut, social och rolig=) och även samhällsläraren på högstadiet(han som slog sönder pekpinnen på sin armerade portfölj) För att han engagerade sig och för att hans lektioner alltid var så oförutsägbara och så Kerstin D som jag hade när jag läste omv... Duktig, pigg, glad och uppmuntrande...(där var topp tre)

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej

Vad har du för väder? Solsken och höstigt...

Har du en blogg? ?? Ser så ut??
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Filmkunskap...

Gillar du att flyga? Nej...*brr*
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet och snällhet...

När sov du senast på golvet? Öhh?? Varför skulle jag göra det??

Vilken är din favorit drink? Bacardi Razz med is..
Gillar du din boende-situation? Nej
Vilken är din mammas hemstad? Säffle

Din pappas hemstad? Säffle
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte riktigt...
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Både och... Ja ibland... men obland är det lugnt också...

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, för vi skrev våra samtal på kollegieblocket=) Har fortfarande kvar alla samtal i en kartong i källaren=)
Vilken är din favoritfrukt? Vattenmelon

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, jag försöker röra på mig istället...
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 om 13 dagar=)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Både och... kan få utbrott på Niklas ibland för hur han pratar.. men stavningen bryr jag mig inte om... Men hallå?? Ögera är väl inget ord??

Tror du på liv på andra planeter? Ja visst... Hur kan man inbilla sig att vi ska vara ensamna i hela universum??

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Blir sällan riktigt arg!! Men mamma har en förmåga att reta gallfebern på mig genom att säga saker med en underton... Alltså så säger hon inte saker rakt ut, utan man förstår vad hon menar ändå..

Tror du att Gud är man eller kvinna? Man... En kvinna skulle tänka över allt lite bättre... Hon skulle dessutom inte ens komma på tanken att uppfinna tanken som tillåter vissa män att bli pedofiler...
Vad var det senaste du åt? Polar bröd och saft=)

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Både och=)

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte riktigt...
Gillar du senap? På korv...
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det blir bättre....

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja! Helt klart!!


Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet inte...

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste isåfall? Aldrig
Tycker du om att krama folk? Bara sånna jag tycker om...
Skulle du säga att du är trendig? Nej absolut inte=)

Äger du en digitalkamera? Ja de gör jag väl...
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja.. jag tänker nog att de fått förhinder...

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Pojken som kallades "DET"
Tycker du att du är attraktiv? Inte nu längre...
Vad är du allergisk mot? Bananer...
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej...

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Christian

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? De som vill svara på det=)

Inga kommentarer: