lördag 10 januari 2009

Idag var jag nära att dö!

Det kändes så iallafall när jag äntligen hade kämpat mig upp för backen som Madde nästan sprang uppför! Får nog försöka jobba lite på min kondis nu=) Vore ju skoj om man kunde se resultat till sommaren!!=)
Det syns att Madde jobbar hårt*avis* Vill också ha hennes karaktär och viljestyrka=P

Idag har vi inte gjort så mycket... Tagit det lugnt och myst lite... Känner mig matt och trött. Ska bli skönt att krypa ner och sova=)

Alicia har blivit stor tjej också! Sitter helt själv nu! Helt utan stöd... Ok hon orkar inte sitta så jättelänge och då lägger hon sig ner så man kan inte sätta henne på hårt underlag än! Men det går väl fort=)
Hampus har haft en far/son dag idag och busat massor med pappa! De lekte med ballonger som Hampus älskar! Jag hatar dem eftersom de smäller så otrevligt! Ryser i hela kroppen när jag tänker på det!
Såhär såg en mycet nyvaken Hampus ut härom morgonen=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha..jag sprang väl ändå inte upp..jag var oxå helt död=)
Jag har kommit på en jätte smart lösning så vi kan proimenixa ihop när Niclas jobbar=)
Stora tösen=) fint hon sitter..mys pys Hampus..Saknar allt att passa honom imellanåt=)...när Linnéa är lugn vill säga=)
Kram Madde