söndag 19 april 2009

Jobbat

och slitit har jag gjort idag... Det var riktigt skoj faktiskt...
Hampus och Alicia har varit på utflykt med pappa hos Micke och Madde.... Får nog höra av Hampus imorgon om den stora flappbilen(lastbilen) som är så häftig...
Alicia har flörtat lite med Alvin också så hon har nog sin framtid tryggad=)
Dagisplats till Alicia är fixad och inskolningen börjar i Juni(lite försiktigt) själva skolstarten börjar i Juli(slutet).
Så i Juli jobbar vi heltid både Niklas och jag!! Ska bli underbart!! Äntligen kan man få ihop lite pengar...
Hoppas på en heldag med Madde imorgon... Får se när hon ska iväg bara... Får kanske soffan imorgon också så jag vet inte när jag kan komma ifrån...=/
Byrån som jag köpte till akvariet höll!! Var jätteorolig för att alölt skulle braka, men det är stabilt=)

Inga kommentarer: