lördag 4 april 2009

Katastrof!!

Hittade givetvis ett par underbara skor som jag bara ÄLSKAR!!! Tyvärr tillåter inte budgeten det just nu!! 1000 spänn för mina skönheter och jag rotade långt nere i plånboken, men hittade dem inte så de får snällt stå kvar i affären och kanske senare pryda någon annans fot!! Mina blir det inte iallafall...Nu bär det strax iväg mot kvällens bravader... Förberedelserna är många och just nu känner jag mig bara snurrig!! Hoppas bara jag får med mig allt!!
Det var längesen jag packade för att festa och sova borta!!
Är såå nöjd med vad vi fick med oss hem iallafall... Tror vi kommer att vara riktiga pinglor när vi
är färdiga med smink och hår samt klänningar på!!
Spännande ska det bli!! Synd att inte skorna fick vara med på ett hörn bara=/
(saknar allt mina små smulor redan!! Går förhoppningsvis över strax!!)
Puss på er!!

Inga kommentarer: