söndag 5 april 2009

Vad ska man säga..=)

Det blev verkligen en toppenkväll! Galet roligt var det!!
Först blev det goda snittar och en välkomstdrink... En diskussion som handlade om var man kunde få tag på persiko juice i gbg och sen var partyt igång=)
Det dansades till Roxette, Maroon 5... Goda drinkar blandades och alla verkade vara glada och pigga... Annas skor låg överallt och alla provade och glammade ordentligt!!
runt 1 tror jag det var så började det droppa av med folk, men trots det så fortsatte jag, Madde och Anna till klockan blev runt 5 somnade väl runt 6 där någonstans!!
11 ringde Patrik och då snurrade världen fortfarande för mig... men det blev att göra sitt bästa för att komma upp=)
Nog för att det gick väldigt dåligt!! Stackars Anna och Madde som fick stå ut med mig!!
Ett samtal blev det till kvarna också som förhoppningsvis inte tyckte det blev för jobbigt med 3 flickor som var något runda under fötterna=)
Får nog uppdatera lite mer imorgon=) Trött nu!!

1 kommentar:

Anna sa...

Kristin! Jag har hittat din strumpa! Den låg under sängen...