torsdag 23 juli 2009

Då tar man helg...

4 hela underbara dagar ska jag ha ledigt...
Imorgon blir det städ, på lördag 90 års kalas och på söndag ettårskalas igen=) Den här gången är det mina föräldrar och bror som kommer. Kan tänka mig att min andre bror inte dyker upp eftersom hans fästmö är ordinerad sängläge med risk för att föda för tidigt!! Så dem får vi träffa senare!!
Ikväll ska jag njuta=) Har en jättebra bok som jag ska krypa upp i soffan med=)
Hampus är fortfarande vaken och vill leka... trodde han skulle vara trott efter tt ha klivit upp supertidit för att gå till dagis idag... Började jobba 06.30 imorse och fick lämna barna vid 6 så klockan 5 stövlade jag in hos mina små kottar och ruskade lite på dem=) Hampus muttrade bara och sa "sova lite till" Men Alicia var det ingen fara med... Klädde på henne och fixade väskorna och allt som skulle med. Sen försökte jag klä på en supergrinig Hampus som inte ville göra någonting och om an nu ville göra nåt så var det "Hampus göra sälv" Tro mig! Man kan bli tokig av att höra det heeela tiden när man är stressad, samtidigt som det givetvis är toppen att han vill själv och vill lära sig!!=)

Var i säffle i måndags.. pappa målar om huset så halva var rött och andra halvan var ljust grå... Såg lite udda ut!! Det roliga är att mamma inte bestämt sig för vilken färg hon egentligen vill ha än... Typsikt att det ska regna så nu när han ska måla! Sen så har han byggt om erandan på baksidan så det ska bli skoj att se hur det blir när det blir färdigt!!=)

Inga kommentarer: