måndag 13 juli 2009

Pinsamt....

Nu hände det igen!! Nån lägger till mig som vän på Fb och jag har ingen aning om vem människan är.. Känns lite pinsamt att fråga och ännu mer pinsamt at neka*ler* Tänk om det är nån jag känner jätteväl, men som jag inte känner igen just nu=/
Idag tryckte jag på bekräfta knappen iallafall=) Hoppas jag kommer på vem det är snart=P
Hörde från en väldigt omtyckt gammal vän idag!! Insåg att det förmodligen är tre år sen vi hördes och det är saknat!
På onsdag ska vi fika hos Jennie med familj!! Ska bli jätteskoj!!
Idag var jag och Alicia ute och gick med Malin och Viktor i ösregnet och imorgon blir det jobb på avd:5!! Ska bli skönt med lite ombyte;-) Samtidigt som det är lite nervöst=/ Har man vant sig vid en avdelning så känns det skumt att byta...
Mormor fyller snart 90 år... Hjälp säger jag bara... Kära lilla Mormor!! Alicia fyller 1 på torsdag så farmor och farfar kommer hit.. annars har det varit svårt att få ihop till ett kalas för jag jobbar ju jämt känns det som=/
Jobbar den här helgen som kommer så det får bli ett kalas nästa söndag helgen efter... På lördagen är det tydligen meningen att vi ska fira mormor=)
Känns som om Hampus var mysket större när han var 1 år, men det beror nog på att man ser Hampus bredvid Alicia och tycker att han är så stor.... 3 år i år... vart tar tiden vägen... Satt och funderade förut och plötsligt slog det mig!!! Alicia fyller 1!!!!!! Vart tog det året vägen???
Nej nu ska här sovas... resten av familjen är redan i drömmarnas land=)

Inga kommentarer: