onsdag 8 juli 2009

Startat nu igen

Träffade Malin på jobbet som ska gifta sig till hösten och som ville tappa några kilon innan dess så jag har lovat att jag ska peppa henne och då givetvis få motionen själv!!
Har hållt på hela veckan nu och känner mig helnöjd hittills...
Jobbat stenhårt och mitt i det här så ger vågen upp=) Det blev översvämning i badrummet och vatten tog sig in i elektroniken...
Har jobbat heltid sen 5:e Juni och guud vad skönt det är... Jag trivs med jobbet och personalen(för det mesta;-)) Så skönt att komma ut i det "verkliga" livet med vuxna människor att prata med!! Ok, blöjbyten blir det ju på jobbet också:-) Men det är inte samma sak...
Efter jobbet är det helt underbart att komma hem till barna/familjen... Saknar dem givetvis när jag är borta...
Nej nu ska jag mysa lite i soffan=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad för din skull gumman :) Du förtjänar det!