måndag 24 maj 2010

Alicia har precis kommit på

att om man inte får som man vill kan man skrika hysteriskt tills man får det!
Förut fick hon för sig att hon skulle åka vagn, jag sa att det kan man ju inte göra inne och då bröt h******t lös! Hon skrek otröstligt i 75 min!!!!! Sen satte jag henne i vagnen och då blev det tvärtyst! Det var inte vilket skrik som helst heller, det var hysteriskt vansinnigt på gränsen till att kräkas skrik! Blir matt bara jag tänker på det.
Samma sak hände när jag skulle natta henne nu. Hon ville sitta i soffan och skrek vansinnigt tills hon fick som hon ville. INTE kul att komma hem efter jobbet och handskas med det! Hon kan ju inte alltid få som hon vill heller.... så vad gör man? Imorgon ska jag försöka ta striden och visa att man INTE får som man vill när man skriker... Idag orkade jag inte=(
Igår när jag kom hem stod det 3 stora påsar med kläder och skor i hallen, Jennie hade rensat ur och vi kan säga att jag inte behöver köpa kläder till Alicia igen på väldigt länge! Skor har hon nu i överflöd också! Ikväll rensade jag ur det som hon kan ha nu och jag fyllde hela garderoben med kläder som ser näst intill oanvända ut!
Ska tvätta det sen är det bara att använda!
Nu är det dags igen! Alicia har fått ett nytt utbrott!=(

Inga kommentarer: