onsdag 26 maj 2010

Om man skulle

ta tag i det här nu?! Kom nyss hem från jobbet... Löste som vanligt av Niklas i dörren som rusade iväg till sitt...
Barna sover och jag känner mig lite sliten...
Ringde mamma nyss men glömde fråga det jag hade på hjärtat så jag får fråga imorgon!
Torsdag imorgon! Sista dagen på jobbet sen ledigt 3 dagar! Då ska vi ut med Jennie och Ola. Äta lite gott och ta en liten krogrunda! Barna ska få underhålla farmor;-)
Undrar vad farmor säger om Alicias nya humör!
Vad kommer att hända när hon blir tonåring??! Vill jag veta tro?! Får hoppas att jag byggt upp ett tålamod tills dess=)
Ozzy trivs verkligen i vårt nya hem, han älskar att det är nära till skog och att han kan få springa lös så mycket som han får nu! Han ligger oftast utpumpad på sängen på kvällen och när jag kryper ner så knör han sig tätt tätt inpå.... Blir en aning varmt, men det är så mysigt att höra honom sucka innan han slappnar av och somnar=) Sen drömmer han och då är det dags att knuffa lite på honom!
ror det är dags att krypa ner snart=) Natti!!

Inga kommentarer: