söndag 16 maj 2010

Upptagen


av allt möjligt! Det händer så mycket att jag inte hinner blinka.

Jobbar 3 nätter i rad och är inne på min sista natt nu. Precis kikat på Avatar som jag i ärlighetens namn var mycket skeptisk till, men som hamnar i den sällsynta kategorin "går att se igen" för mig.

Den var riktigt bra!

Jag ser aldrig filmer mer än en gång, det händer i ytterst sällsynta fall, men jag brukar inte se nån mening med det. Jag vet ju hur de slutar!

Men avatar var så vackert gjord och jag skulle nog kunna spendera några timmar till för att titta på alla färger och wow vilken fantasi karln som gjort den måste ha!

Iallafall så rullar allt på som det ska. morgon är det söndag, då ska jag försöka få lite sömn på förmiddagen sen försöka få in en fika med Jennie och Ola.

efter det åker nog Niklas och jobbar och då ska jag njuta av att jag har måndagen ledigt!

På måndag börjar inskolningen av Hampus och Alicia på nytt dagis så det blir spännande=)

Inga kommentarer: