söndag 30 maj 2010

Perfekt kväll

var det igår!
Vi åkte till Bengtsfors och lämnade barnen hos sin famor och farfar. Sen bar det av hemåt!
Grillade med Jennie och Ola och efter det blev det taxi in till stan för att begé oss till folkets park till raggarträffen. Kikade lite på bilar och insöp atmosfären. Sen bar det av in till stan och klev in på krogen=) Dansade tills fötterna blödde och sen dansade vi lite till!
Niklas gjorde mig sällskap efter många om och men, men han dansade faktiskt med mig!! Lycka!!
Vid 3 tiden tog vi en taxi hem=) Det tog en stund eftersom vi fick svänga förbi Mc innan vi kunde komma hem.
Vid 4 tittade jag på klockan sista gången sen somnade jag gott!!!
Hade så kul så jag höll på att spricka!=D
Idag har vi varit i Bengsfors igen och hämtat barna.... Mysigt att träffa dem igen!
Massa kramar och pussar blev det men det var något trötta barn som la sina huven på kudden=)
Nu är det strax dags för mig också... Imorgon blir det kvällsjobb!

Inga kommentarer: