onsdag 10 september 2008

gick vilse

i Trollhättan=)
Lämnade Hampus på dagis imorse och tog med mig Ozzy på långpromenad, gick och gick och gick och plötsligt när jag gått över vägen och var påväg hem upptäckte jag att jag hade hamnat på andra sidan igen och gick åt andra hållet=( Ha Ha... så det blev dubbelt så långt!!
2 mil ska jag ha skrapat ihop sammanlagt idag! Tog en likadan tur på eftermiddagen...
Hampus satt och pratade glatt och kikade sig omkring... Mindre skoj när det började regna! Men vi tog oss runt och tillslut var vi hemma! Jag och Ozzy var dyblöta! Men Hampus och Alicia hade det bra i vagnen och under regnskyddet!
När vi kom hem sov Alicia så sött så jag passade på att bada Hampus och busa med honom en stund!
Alicia har blivit lite jobbig nu för man kan inte lägga ner henne och hon är vaken nästan hela dagarna... På natten sover hon bredvid mig och jag är stel som en pinne när jag vaknar...
Någon som har nåt tips på hur man gör för att få barnet att sluta skrika tills man tar upp det så är jag evigt tacksam...
Hampus blir så ledsen när jag måste gå och bära på henne hela tiden=(

Kikade på idol idag igen... Man kanske kan vara lite stolt över värmlänningarna iallafall=)
Speciellt mot slutet!! Är nyfiken på hur det kommer att gå för henne! Om hon inte vinner idol så blir hon garanterat kändis på nåt annat sätt!!

Inga kommentarer: