torsdag 25 september 2008

Idag har Malin varit här!

Hon kom och såg lika glad ut som vanligt! De har flyttat till Uddevalla så det är ju lite närmare att ses!
Hampus var på dagis när hon kom så hon fick kika lilla alicia i lugn och ro... Sen gick vi och hämtade en mycket trött Hampus som kände igen Malin, men som blev ganska blyg=)
I säng med honom och ett tag senare fick hon åka till jobbet...
Hampus vaknade och jag bestämde mig för att packa på barna kläder och så bar det av ut för att gå... 1 Mil har vi avklarat idag.. Igår och i förrgår blev det två och i måndags blev det en... så 6 mil har jag gått sammanlagt den här veckan*skönt...*
Sen blev det en dusch för mig och ett bad för Hampus=) funderar på vad man ger en treåring i födelsedags present!! Alla tips är välkomna!!;-)
Nu ska jag slappa i soffan en stund innan det är dags att gosa in sig i kudden=)

Inga kommentarer: