lördag 13 september 2008

Nu har här promenerats!!


Igår var jag först ute och gick med Madde och Linnéa(Ja Hampus och Alicia var också med)

Det är bra att gå med Madde för vi eggar varandra lite och då går det lite fortare vilket leder till att man får ut mer av promenaden...

När vi gick där och pratade så kom vi fram till att det nu är ungefär sen ett år sen som vi träffades och började gå i Lilla Edet! Snart får vi väl ta och utmana backen igen=)

Jag vet inte om du minns det Madde, men vid vår första fika så berättade jag att jag typ kände mig instängd och höll på att bli galen eftersom jag inte kände så många med barn och jag hade ju precis flyttat till trollhättan... En bra bit ifrån mina vänner!!

Jag är såå glad att jag träffade dig den dagen och det var vansinnigt kul att märka vad mycket vi hade gemensamt!! Första dagen som vi gick inne på överby och shoppade var en av de bästa dagarna på vääldigt länge=)

Vem kunde tro när vi gick där att vi skulle bli så bra vänner och att jag precis hade träffat en vän som jag absolut inte vill släppa i första taget!!=)

Det är svårare att träffa nya vänner nu när man är äldre... När man var liten så kunde man bara gå fram och fråga om man skulle leka och så gjorde man det... Nu verkar man liite konstig om man bara går fram till en vilt främmande människa och undrar om man ska hitta på nåt=)

Jag hade iochförsig blivit ganska glad om nån gjorde det med mig.. Men chansen är nog ganska liten=/

Idag gick familjen ut och gick imorse! Det inkluderar alla som tillhör vår lilla familj=)

Sen kom Niklas mamma och pappa och mötte upp oss på Briggen! Där åt vi god mat och sen gick jag och Birgitta i affärer och det ledde till att jag fick med mig en jättefin klänning och byxor till Alicia och en Superfin Overall till Hampus... Så snäll Birgitta så=)

Provade overallen när vi kom hem och Hampus verkade tycka jättemycket om den=)

Vi fick även både bullar och mockarutor av Birgitta!! Hon hade legat i och bakat ordentligt!! Var väldigt mumsigt till fikat!

Nej nu får jag nog passa på att njuta av att det verkar ha blivit tyst i vardagsrummet=D

Inga kommentarer: