söndag 14 september 2008

Tänker lite extra på en vän idag!!

Jag hoppas att det snart blir bra och att det hemska försvinner..

Idag har vi söndags åkt=) Kikat på lite hus och sen var vi och hälsade på 2 av Niklas kompisar... Den ena hade införskaffat sig den minsta lilla valpen jag sett=) (som jag kommer ihåg iallafall)
Hampus tyckte det var både skrämmande och skoj... Ozzy skrämde den lilla hunden lite genom att bara finnas till*ler* kanske inte så konstigt... Jag skulle också bli rädd om det kom fram en människa som är typ 10 ggr så stor som mig(om det ens räcker till) Så det blev en kort visit för Ozzy=)
Sen åkte vi iväg och hälsade på en annan kompis till Niklas som flyttade ner till Trollhättan igår! Det var en fin lägenhet, kanske lite rörigt*ler* men det är ju inte så konstigt när han inte packat upp nåt alls än!! Han vet ju vad han har att göra ikväll...
Tyckte synd om honom för allt han hade i skåpet var pulvermos*ler* så vi bjöd över honom på mat! Men det var ju som vanligt full rulle vid middagen, det är ju då Alicia vaknar och inser att vi ska äta och vi ska baske mig inte få göra det utan att hon ska vara med och höras och helst få äta lite själv samtidigt!! Jaa, varför ska man utesluta henne liksom... Känner mig dock inte så bekväm med att amma min lilla dotter vid matbordet och absolut inte när vi har gäster=) Så det blev kall mat för mig som vanligt=/
Lilltjejens mage har varit lite bättre nu i två dagar!! Känns skönt, men jag ska inte hoppas på för mycket!! Hon är väldigt vaken och ler och pratar med oss... skoj=)
Hampus avslutade kvällen med att ta med sig en bok och krypa upp med den i Pärs famn=) Sen var det slängkyssar och hejdå vinkningar innan snuttefilten hamnade vid hans kind och John Blund tog över för kvällen!!

Inga kommentarer: