söndag 29 mars 2009

Åhh...

Den vita byrån står i mitt vadagsrum just nu ihopskruvad och redo!! Funderar på om den håller för akvariet bara?!
Hittade en tv bänk också som jag får slösa lite pengar på när soffan kommit också tror jag=)
Håller på och gör nåt som jag känt att det behövts läänge nu!! Vi ömsar möbler=P Alltså vi byter de gamla mot lite nytt... Känns såå underbart!!
Visst det kommer att bli segt att jobba hela sommaren 100% men det kommer att kännas skönt när sommaren är över!! Har ju bara levt på Niklas lön sen Hampus kom så nu behövs det lite mer;-)
Ryktet säger att det ska bli kalas till helgen vilket jag tror kommer bli riktigt skoj!! Första "Riktiga" partyt med Madde och co ska bli riktigt skoj!!

Just nu sover Hampus och Alicia sitter på mattan och skrattar åt mig när jag tittar på henne!! Livet är allt underbart ibland=)

Inga kommentarer: