måndag 30 mars 2009

Har nu städat

idag igen=) Tvättat och pysslat!! Väntar nu på att tapetseraren ska ringa så mina älsklingar komme upp på väggen!! I påsen gör de ingen nytta=(
Hampus har idag fårgat mig vad jag gör=) Blev lite paff för det har han aldrig gjort förut! Gör du? Frågade han och när jag svarade så sa han Hampus tvätta=) För jag svarade att jag höll på och sorterade tvätt!
Pappa ska sälja sin bil och jag blev lite nyfiken.. det är en golf och vi skulle verkligen behöva en till bil om vi ska jobba båda två till hösten/sommaren... Om barna ska ha olika dagis också så behövs det verkligen!! Men vi får spåna lite på det... Den är inte speciellt dyr och pappapriset kanske blir bra=P
Glömde Ozzy i bilen idag!! Japp var ute och gick med honom och efter det skulle jag in på hemköp så jag lämnade honom i bilen så länge... Handlade och gick in... Började laga mat och efter en stund så säger Hampus Ozzy borta!! Då inser jag att jag glömt honom i bilen.. Niklas skyndade ner till bilen och hämtade honom så det var inge fara med honom=) Satt kanske en kvart eller nåt sånt.. Men då är man nog lite mer tankspridd än vanligt!!=)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha roligt att fler än jag har drabbats av det viruset:P /Krabbe