måndag 16 mars 2009

Blev en tur till djuraffären...

och hem kom vi med tre nya kompisar till Molly(Malin)
Pyntade och grejjade lite också så nu trivs de nog lite bättre=)

Nu ska jag bara komma på ett ställe där jag kan ställa akvariet så att det ser lite bättre ut!! Skulle vilja ha en högre byrå eller nåt till det!!=) Snyggare om det är högre upp!!

Är ganska trött idag! Alicia vaknade bara en gång inatt och Hampus sov hela natten, men det är konstigt för de dagarna efter att man fått sova lite så är man nästan ännu tröttare!!=)

Kikade på halv åtta hos mig ikväll för första gången så nu är jag ännu mer nyfiken på hur det ska går för Anna=) Kan tänka mig att en middagsbjudning hemma hos henne är något alldeles speciellt!!

Dags att njuta lite av kvällen och sätta sig i soffan en stund...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Ja. Det var PRECIS sådana jag menade...
Exakt dom skorna, exakt den färgen. Frakten blev apdyr, men orkar inte bry mig om det nu när skorna var så fina...
TACK!