tisdag 31 mars 2009

Idag ringde han

så imorgon kommer han=) Ska bli superskoj att se hur det blír!! Nu är jag sååå nyfiken på hur det kommer att bli med soffan och allt också... Kanke kan möblera om på nåt sätt... Hmm....
Har varit ute och gått med Ozzy och barnen.,. sen lekte vi lite i lekparken för att gå in och äta kvällsmat! Alicia har äntligen börjat fatta hur man äter så en hel portion gröt gick ner=)
Sen blev det borstning av tänder och pyjamaser på... Lite mys i soffan med Bompa(stanley) och sen i säng... Alicia somnade som en stock.. Hampus vet jag inte om han somnat än för han var uppe och hade slagit i huvet i väggen nyss*stackars*
Åhh är så förvätansfull!!! Hoppas tapeten blir lika bra som jag tänkt mig!
Niklas tycker det blivit bra som vi fixat hittils... Jag tycker det är roligare att hålla ordning och vi trivs överlag MYCKET bättre i lägenheten!!

Inga kommentarer: