tisdag 8 december 2009

Irriterad

har jag varit 2 dagar i rad nu... Vet inte riktigt varför, men fick be Niklas om lite egentid för att få vara för mig själv så jag kunde pusta ut... annars skulle han förmodligen råka ut för ett av mina utbrott=/
Japp, jag är en sån människa som samlar på mig saker och tillslut kommer allt på en gång.... Jag är konflikträdd och hatar att bråka med folk! Mår dåligt huur länge som helst om jag gjort det.
Gömde mig under täcket i tre timmar och sen tog jag en långpromenad med Ozzy för att rensa hjärnan. Sen gick jag till jobbet. Stackars K som fick stå ut med mig... skämdes när jag märkte att jag var lite väl vass i tonen*sorry* har inget med dig att göra... Bara jag som har en dålig vecka!!
Niklas har åkt och jobba och jag ska göra detsamma imorgon vid 14... Blir en kort dag, skönt(men jag behöver timmarna)
sen är det ju en dag närmare fast jobb(som är låångt borta...)
Var på Överby med Malin och fick en kofta inhandlad... Söt liten sak som jag tor v´blir jättefin till Klänningen. På lördag gäller det! Då blir de ett äkta par=) Tycker inte det var längesen vi stod och pratade bröllop på källstorp och då kändes det som en evighet till December... Nu är vi där!
På torsdag ska jag prova på ett nytt ställe i stan... många alternativ att jobba på nu! Hoppas bara jag får ihop tider så jag klarar mig lika bra som jag gjort i 2 månader nu...
Hur mycket ska man orka? Att aldrig veta när man ska jobba och om man får ihop timmarna så man klarar månaden!? Att få ett samtal vid 7 på morgonen och sen snabt ge sig iväg för att jobba men först lämna barn som blir förvirrade på dagis.... Söker massa jobb men just nu ser ju situationen inte ljus ut=/
Jag är trött och därför också irriterad....

Inga kommentarer: