lördag 26 december 2009

Vattenkoppor

har barna fått och de är prickiga av små blåsor... Idag hade det blossat ut fler sa niklas annars hade Hampus några rejäla igår också...
Jobbat 10,5 timmar idag... Känns bra med storhelgs Ob!!! Imorgon blir det 4 timmar!!
5 dockor fick Alicia i julklapp... Bland annat så fick hon söta skrållan=) Bäst gillar hon nog sulkyn som hon drar runt här hela dagarna.
Hampus fick så mycket grejjer så jag vet inte vart jag ska börja, men roboten som var fjärrstyrd. Den leker han med hela tiden....
Imorse vaknade han och så sa han "ååh vad gott jag sovit inatt, var är mina saker??!"
Han har blivit så lillgammal....
Så tråkigt att han inte kan gå ut och prova sin snowracer som han fick i julklapp bara=/ Han läängtar såå tills han får gå ut och leka, men det är ju tur att han har så mycket skoj att leka med inne=)
Jag och niklas fick saker som passade oss=) Tusen tack allihop för fina julklappar!!

Inga kommentarer: