måndag 7 december 2009

Var börjar man?

Haft några tuffa veckor och har nu unnat mig en hel helg ledigt! Skulle ha jobbat i lördags men kroppen sa emot så jag fick ringa och avboka den tiden...
Hampus fyllde 3 i fredags så honom har vi firat med tårtor och glass! Han fick massa fina leksaker i present och han leker med dem hela tiden(allihop på samma gång).
Alicia får tänder tror jag, hon stoppar hela handen i munnen och knager på den=) Sen är hon kinkig hela nätterna igenom så det är tufft....
Klockan är 19.51 nu och Alicia vägrar sova=( Niklas sover så jag får försöka hålla henne tyst. Men det är inte det lättaste!!=/
Ska ut med Ozzy om en liten stund... Trött i hela kroppen och huvudet... Regnar ute tror jag=/ Behöver ut för att rensa huvet för jag känner mig minst sagt irriterad!!

Inga kommentarer: