måndag 28 december 2009

Klockan är efter 20


och barna har nyss somnat...

Smörjde in Alicia med köldbalsam och gav henne en alvedon eftersom hon hade lite feber...

La mig i sängen och gosade en stund med henne och sjöng lite godnattvisor för henne. Gissa om jag blev förvånad när hon stämde in i sången med "aj aj aj poff" Jag sjöng o ajajajaj buff=) Som i när trollmor har lagt de 11 små trollen=) Såg ut som en fågelholk innan jag fattade att hon faktiskt sjöng med=) Sötisskruttan!

Imorgon ska jag på intervju! Skräckblandad förtjusning eftersom detta kan hjälpa mig massor på traven till trygghet och självklart är jag livrädd för att han ska hata mig!=( Men det får bär eller brista...

Chefen på Källstorp ringde förut och erbjöd mig ett vik som ska gälla hela Jan... Frågan är hur man gör. Hon vill ju ha svar fortast möjligt och får jag inte det andra så vill jag ju ha det=/

Snurrigt.... Konstigt att allt ska komma på en gång?!

Känns som om jag har feber och det är ju också typiskt, självklart blir jag sjuk när jag ska iväg på intervju imorgon!

Fick en febertermometer av mamma som skulle vara det senaste! Men det var ren skräpet... den visar olika om man tar i munnen än om man tar i arhålan och den visar aldrig över 36 nånting... ska vara glad (glad och glad) om den kommer upp i 36... Misstänker att den inte funkar nåt vidare=)

Inga kommentarer: