tisdag 15 december 2009

Skitvecka!!

Rent ut sagt!! Men man får väl vara glad! Tur vi har en till bil!
Bilen står där den står och idag känns allt motigt!! Måste titta tillbaka på gårdagen och komma ihåg att jag gjort en jätteinsatts med -11 cm!! Helt otroligt av mig att kämpa så!
Fick en påminnelse om det som varit idag, glad för min familj och alla nya vänner som jag har runt omkring mig! Lite avis på Malin som är på Teneriffa!!=)
Plågat Madde med en massa saker nu och än en gång så ställer de upp i alla väder!!
Inte första gången som hon och Patrik räddar oss ur knipa! Önskar jag kunde ge tillbaka lite av allt som de gör för oss!!
Imorgon och på torsdag blir det jobb, sen är det julbord med Niklas jobb på lördag! Sånna fina förmåner har inte jag! Jag ska tacka och ta emot om de ringer 7 på morgonen och vill att jag ska rusa in och jobba.
Nu ska här sovas! Tröttast i världen känns det som=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att veckan inte varit så toppen. Kan bara bli bättre=)
Vi ställer självklart upp..har ju sagt det att ni MÅSTE ringa oss om det är något. Det är det vänner är tillför=) Ni hjälper ju oss också. Du finns ju där som min mentor/psykolog;P det betyder oerhört mycket.
Kramar till dig
(Madelene)