måndag 30 augusti 2010

2 snoriga ungar

och en krasslig mamma sitter här hemma och mår lite uggigt...
Ozzy och Niklas är ute på promenad och sen får det väl lagas lite mat!
Jobbat i helgen så jag är ledig i 2 dagar. Niklas är ledig den här veckan så vi tänkte hitta på nåt skoj, men eftersom alla är lite krassliga så blev det lugn och ro hemma istället.
Skulle behöva städa lite idag så så får det bli och så ska jag hämta Hampus snuttefilt på dagis! Den har varit saknad!
Ska försöka ta mig iväg och köpa planteringsjord så jag får fixa till blommorna här hemma... De börjar tycka det är trångt i sina krukor nu=)
Idag fyller min brorson år!!!! Miljoner grattis till lille Hugo som fyller 1 år!!!
Vi ska försöka ta oss iväg till forshaga nån dag snart så vi får se utbyggnaden och gratta båda killarna som fyller år!
Så trist att jag alltid jobbar varannan helg och att det alltid blir på de tillfällen då det är kalas och dyl.... Men å andra sidan så har vi fullt upp de helgerna jag är ledig också.... Jag missar mycket men jag har iallafall ett jobb vilket jag är väldigt glad över!!
Nej nu ska jag ta tag i dagen!

1 kommentar:

Marie sa...

Hej! Här får du en AWARD av mig! ;)

http://morsankallarmigmaritza.blogg.se/2010/august/7-saker-om-mig.html

Kram/M