torsdag 26 augusti 2010

Sommaren slut?

Kallt ute och blåsigt! Regn nästan varje dag med några undantag... Är det höst?
Isåfall hinner inte jag med!
Hampus och Alicia sitter i soffan och kikar på bompa och jag sitter och funderar på när huvudvärken ska ge med sig....
Har tvättat och plockat här hemma lite idag men orkar inte göra allt jag borde just nu,...
Höstförkylningen har tagit tag i mig och man känner sig lite låg=/
Imorgon blir det jobb mellan 7-18... sen mellan 7-15 lördag och söndag.
Nästa vecka har Niklas semester så då blir det lugnt och skönt=)
För några dagar sen kunde man läsa om en våldtäkt här i området. Riktigt läskigt med tanke på att jag lämnade barnen på dagis vid samma tid och sen gick ut med Ozzy... Kunde ju lika gärna ha sett alltihop!! Undrar vad det är för idioter som gömmer sig i buskarna mitt på dagen för att överfalla och våldta nån!!??
Nej nu ska jag läsa en saga för kottarna=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

NEEEEEJ...Säg inte så=S Hoppas det blir fint väder nu i höst.. Älskar höst, menvart tog sommaren vägen?=O Jag har inte hunnit med alls...
/Madde

kristin sa...

Stressigt värre! Men nu kommer snart mysljusens tid och filmkvällar=)