tisdag 17 augusti 2010

Upp och ner

så har allt kännts det sista.
Sist jag träffade Niklas mer än nån timme i stöten var den 8:e! Jag har jobbat och han har jobbat.
Jag har jobbat nätter och dagar om vartannat och sömn har varit något som hamnat lite efter. Idag kom eftersviterna! Eller de började redan inatt! Trött så jag mådde illa och huvudvärk från ett väldigt vart ställe! Lyckades ju givetvis drabba Madde som fick stanna kvar på jobbet imorse(riktigt dåligt samvete över det)
Idag har jag sovit! Sen hämtade jag barna på dagis och hyrde film. Vi såg Planet 51 tillsammans samtidigt som vi kramades i soffan. Jag och mina älskade barn som jag saknat så det värkt i hela kroppen!
Nu spelar Hampus lite tv spel och Alicia kramades precis med Ozzy:-)
Ikvällska jag bara ta det lugnt och varva ner!
Imorgon ska jag försöka ta mig iväg på möte och på Torsdag har jag fått ledigt från jobbet*fantastiskt* då ska jag packa och skrutta mig tillsammans med min familj hela dagen, för på Fredag åker vi till Ullared över helgen tillsammans med Jennie, Ola och Abigail=)
De är föresten hur söta som helst=P Niklas fick en chock när han klev in i köket och upptäckte att vi blivit med diskmaskin inkopplad och klar! Detvar våra filurer till vänner som smugit in hos oss när vi var borta och pysslat=)
Hmmm.... får kanske skriva lite mer senare om jag orkar=) Har ju inte uppdaterat på väldigt länge nu tyvärr...

Inga kommentarer: